wtorek, 30 września 2008

Kolejna edycja Kampanii 40 dni dla Życia

W USA rozpoczęła się jesienna kampania „40 Dni dla Życia”. Akcja, która obejmuje 179 miast w 47 stanach, polega na poszczeniu i czuwaniu modlitewnym przed ośrodkami aborcyjnymi trwa nieustannie 40 dni. Organizatorami przedsięwzięcia jest koalicja wielu organizacji pro-life.

Podczas
przedwyborczych dyskusji, w których aborcja zajmuje ważne miejsce, ludzie muszą być dobrze poinformowani o tym, jaki przerywanie ciąży wywiera wpływ na życie kobiet, mężczyzn, dzieci, wspólnot i całego narodu – powiedział Dawid Bereit, dyrektor kampanii.

Z informacji organizatorów wynika, że obecna kampania spotyka się z większym zainteresowaniem niż podobne akcje w przeszłości. Wiele osób przysłuchujących się dyskusjom
przedwyborczym przychodzi pod ośrodki aborcyjne ze zwykłej ciekawości. Doświadczywszy jednak atmosfery modlitwy, postanawia zaangażować się w kampanię.

Organizatorzy podkreślają, że ich akcja nie jest bezpośrednim poparciem dla żadnego z kandydatów na prezydenta. – Jestem przekonany, że zmiana prawa w kierunku zdelegalizowania aborcji zostanie poprzedzona przemianą duchową naszego społeczeństwa – dodał Bereit.

Owocami wiosennej krucjaty „40 Dni dla Życia” było zmniejszenie liczby wykonywanych aborcji w ośrodkach, przed którymi organizowano czuwanie modlitewne, a także skrócenie godzin pracy niektórych placówek aborcyjnych lub zamknięcie ich na kilka dni.

Źródło: KAI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© puls pro-life