czwartek, 8 stycznia 2009

Amerykańska reklama za życiem

Od początku roku w amerykańskich stacjach telewizyjnych MTV i BET nadawane są reklamy przeciw aborcji. Migawki sfinansowała chrześcijańska organizacja non-profit VirtueMedia.

Ile maluchów uratują reklamy w MTV? Podczas 5 tygodni emisji do stowarzyszenia zgłosiło się około 22 tys. kobiet z prośbą o pomoc. Inicjatorzy kampanii szacują, że reklamy uratowały życie ok. 11 tys. dzieci.

- Reklamy skierowane są do kobiet, które stanęły w obliczu nieoczekiwanej ciąży. Wskazują miejsca, gdzie mogą one szukać pomocy - powiedział założyciel VirtueMedia, Tom Peterson w rozmowie z agencją CNA. - Niektóre reklamy pokazują kobietom, które dokonały już aborcji, drogę do nowej nadziei. Inne pouczają, że życie jest święte - dodał.

Autorzy pomysłu wskazują, że czas poświąteczny jest bardzo dobry do emisji spotów o takiej treści. W okresie zimowym najwięcej kobiet zachodzi w ciążę. Większa jest również oglądalność telewizji. Jak czytamy na stronie internetowej stowarzyszenia, przeciętny Amerykanin spędza przed telewizorem pięć godzin. Długość reklam oglądanych przez niego w ciągu życia szacuje się na cztery lata.


Stowarzyszenie VirtueMedia wybrało stacje MTV i BET, ponieważ te są najpopularniejsze wśród młodych ludzi w wieku 18-24 lat. Kampania reklamowa potrwa do marca 2009 roku.

Źródło: KAI

Poniżej jeden ze spotów reklamowych:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© puls pro-life