wtorek, 12 maja 2009

Dwóch czołowych homoseksualistów na czele siatki pedofilskiej

Szef homoseksualnej grupy młodzieżowej wraz z innym aktywistą gejowskim walczącym o prawa dla organizacji LGBT w Szkocji oraz 6 innych mężczyzn zostało uznanych winnymi molestowania dzieci – informuje portal LifeSiteNews.com.

Sędzia w Edynburgu przez kilka godzin odczytywał orzeczenia w sprawie 54 przestępstw, których dopuściło się 8 zdemaskowanych mężczyzn, działających – jak to określiła policja – w największej w historii kraju ujawnionej siatce pedofilskiej.

Mężczyźni zostali uznani winnymi napaści seksualnych na dzieci, współdziałania w planowaniu molestowania nieletnich i rozprowadzania dziecięcej pornografii.

Według policji szefami siatki pedofilskiej było dwóch mieszkańców Edynburga. Obaj zostali uznani winnymi napaści i wykorzystywania dzieci.

Neil Strachan, 41-letni były sekretarz klubu chłopięcego Celtic, walczący o prawa dla homoseksualistów został uznany winnym usiłowania molestowania 18-miesięcznego chłopca i napastowania sześciolatka. Jak się okazało Strachan już raz został skazany w 1997 r. na trzy lata pozbawienia wolności za molestowanie, przez okres dwóch lat, pięcioletniego chłopca.

James Rennie, 38-letni były szef LGBT Youth Scotland został uznany winnym molestowania niemowlęcia, które wykorzystywał po ukończeniu przez nie 3 miesięcy życia przez okres 4 lat. Tuż po aresztowaniu przez policję, pod koniec ub. roku, Rennie podał się do dymisji, rezygnując z szefowania młodzieżowej grupie walczącej o prawa dla pederastów, lesbijek, biseksualistów i transseksualistów w Szkocji.

Policyjna akcja znana jako „Operacja Algebra” została wszczęta w ub. roku po tym, jak odkryto w jednym z komputerów oddanych do naprawy zdjęcia pornograficzne dzieci.

Zdaniem policji siatka pedofilska miała kontakty na całym świecie. Funkcjonariusze obawiają się, że część sprawców nigdy nie zostanie zatrzymanych. – Ryzykowne byłoby stwierdzenie, że złapaliśmy wszystkich – powiedział Allan Jones z Lothian i Borders Police w wypowiedzi dla sieci BBC.

Źródło: LifeSiteNews.com opr. PS 11.05.2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© puls pro-life