środa, 2 września 2009

Kampania "Mamo, tato wolę wodę !"


Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” zostanie przeprowadzona w 40 miastach w Polsce i obejmie swym zasięgiem 110 tys. przedszkolaków i 165 tys. dzieci w wieku 7 – 9 lat.

Na specjalnych zajęciach dzieci będą mogły poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody, jej pochodzeniu, zastosowaniach i o tym, jak ją oszczędzać. Podczas zajęć dzieciom towarzyszyć będzie Zdrojek – sympatyczna wodna postać.


W dniu 5 września od godz. 11.00 w Złotych Tarasach w Warszawie odbędzie się impreza inaugurująca kampanię.

Jak powinna wyglądać dieta dziecka?
Dlaczego woda jest tak ważna dla prawidłowego funkcjonowania organizmu?
Jak przekonać dzieci, że woda jest najbardziej naturalnym i najzdrowszym płynem?
Jak zachęcić do jej picia?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci z Instytutu Matki i Dziecka oraz Instytutu Żywności i Żywienia.

Na dzieci przez cały dzień czekają zajęcia edukacyjne w Akademii Zdrojka, specjalne warsztaty taneczne z choreografią Czwarty Żywioł w High School Musical oraz warsztaty wokalne organizowane przez Centrum Rozwoju Artystycznego.

Dodatkową atrakcją będą animacje prowadzone przez Smyk oraz liczne konkursy z nagrodami.

Imprezę poprowadzą Paulina i Maciej Kurzajewscy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© puls pro-life