piątek, 12 marca 2010

Hiszpańska kampania billboardowa przed Dniem Życia

13 tys. bilboardów promujących życie zawiśnie w 39 miastach – tak Konferencja Biskupów Hiszpanii promować będzie tegoroczny Dzień Życia. Wielką kampanię antyaborcyjną będą promowały także miliony ulotek i plakatów. Biskupi wydadzą na nią 150 tys. euro.

Hiszpański episkopat rozpoczął przygotowania do obchodów Dnia Życia, przypadającego 25 marca. Z każdym rokiem kampania biskupów prowadzona jest bardziej profesjonalnie i na większą skalę - tym razem promować ją będzie 30 tys. plakatów, 13 tys. bilboardów i aż 6 mln ulotek.

Kampanię pod hasłem „To moje życie!... Jest w twoich rękach” promuje plakat, na którym niemowlę spoczywa spokojnie na złączonych rękach ojca i matki. Jej przesłaniem jest, jak tłumaczył rzecznik episkopatu, danie głosu tym, którzy jeszcze się nie narodzili, obrona ich prawa do życia i oferowanie konkretnej pomocy kobietom, które są w trudnej sytuacji.

Z tego powodu na każdym z plakatów umieszczono adres strony internetowej (www.conferenciaepiscopal.es/apoyoalavida), na której kobiety będą mogły znaleźć nie tylko porady ale i adresy konkretnych placówek, które im tej pomocy udzielą.

Od 15 do 30 marca plakaty zawisną w 39 hiszpańskich miastach.

Źródło: El Pais opr. Fronda.pl 11.03.2010

Zobacz też: Hiszpania zalegalizowała aborcję

Czerwone marsze przeciw aborcji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© puls pro-life